Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Wat is een sollicitatiebrief?

Er zijn 2 typen sollicitatiebrieven, de één gericht op een vacature en de gericht op het willen werken bij een bepaalde organisatie (open sollicitatie) Het verschil tussen een open sollicitatiebrief en een de gerichte sollicitatiebrief  is dat een gerichte sollicitatiebrief geschreven wordt naar aanleiding van een vacature.

Open sollicitatie

In deze brief kan men ingaan op de eisen en wensen die er voor de vacature worden gevraagd. Bij een open sollicitatie is er geen sprake van een vacature, maar solliciteert men bij een organisatie waar maar graag zou willen werken en waarvan men hoopt dat er nu een vacature is of op korte termijn ontstaat.

Motivatie benoemen

In de brief motiveert men wat men voor de organisatie zou kunnen  betekenen en wordt er geïnformeerd  naar de mogelijkheden die er zijn.

Wie zijn wij?

Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:

Personeelsadvies

Wij verzorgen:

Personeelsadvies en > Organisatieadvies

Op onze site ...

Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart
sitemap | contact | privacy | web applicaties dotsolutions