Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Uitgevoerde ad-interim opdrachten

Als HR-adviseur, P&O adviseur, HR-manager, P&O manager heeft Partner Personeel & Organisatieadvies tal van interim-opdrachten vervuld.

Portfolio

Partner Personeel & Organisatieadvies heeft bij tal van opdrachtgevers een interim-functie vervuld zoals:

  • Transportbedrijf: HR Adviseur a.i.

    Een nieuw transportbedrijf waarbij ik de eigenaar adviseer m.b.t. alle vraagstukken inzake het personeel: beschrijven functieprofielen, chauffeurshandboek geschreven, verzuimbeleid geschreven, inrichten personeelsdossier, functioneringsgesprekken implementeren en alle overige personeelszaken. Thans adviseren m.b.t. de personele consequenties bij de overname van een groot vervoerder

  • Slachterij 125 fte: Functie: Hr Manager a.i.

    Gestart ter vervanging van zwangerschapsverlof met de opdracht de zaken te laten doorlopen, echter gezien het feit dat de periode i.p.v. 4 maanden 9 maanden ging duren alle voorkomende zaken opgepakt maar ook nieuwe beleidsmatige zaken opgepakt. Opleidingsbeleid voor de vestiging beschreven bijhorend budget gemaakt, opleidingen ingekocht, besparing gerealiseerd van €40k voor de slachterij. Uitvoering gegeven aan de RI&E, wervingsprocedure gedaan voor afdelingsmanagers, alle voorkomende personeelszaken.
  • Meet & Regeltechniek: Functie: extern HR Adviseur a.i

    Opzetten van het personeelsbeleid, schrijven van een personeelsgids en ontwerpen van een personeelsbeoordelingssysteem op basis functiekenmerken
  • Metaal Productiebedrijf 100 fte - Functie: HR Manager a.i.

    Het begeleiden en coachen van een junior HR Manager welke thans HR Manager is van de locatie
  • Internationaal Transportbedrijf 125 fte: Functie: HR Manager a.i.

    Eindverantwoordelijk voor het gehele personeelsbeleid, opleidingsbeleid en Arbobeleid
  • Machinebouwer 135 fte Functie: HR Manager a.i.

    In opdracht van de FME beschrijven van de nieuwe functie na de samenvoeging van 3 afzonderlijke machinebouwers. Functieprofielen dienden als basis voor het waarderingssysteem
  • Verpakkingsbedrijf 50 fte: Functie: HR Manager a.i.

    Gestart met het terugdringen van het ziekteverzuim 15% > 4%, personeelsbeleid geschreven, ontslagprocedures gedaan i.v.m. bovenmatig verzuim. Later tijdstip is het bedrijf verkocht en voor de nieuwe eigenaars afscheid genomen van alle medewerkers daar de nieuwe eigenaars met mensen uit de sociale werkvoorziening gingen werken.
  • Productiebedrijf 110 fte: Functie: HR Manager a.i.

    Als extern P&O adviseur verantwoordelijk voor het totale personeelsbeleid 
  • GWW bedrijf: Functie: HR Manager a.i.

    Als extern P&O adviseur verantwoordelijk voor het totale personeelsbeleid.

Ervaring in diverse branches

Partner Personeel & Organisatieadvies heeft ervaring in o.a. de volgende branches:

  • transport & logistiek
  • bouwsector en installatietechniek
  • tuincentra en groenvoorzieningen
  • autobranche
  • horeca
  • productiebedrijven
  • schoonmaakbranche
  • overige branches zoals kinderdagverblijven, sportscholen etc.

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart