Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Wat is verzuimregelement?

Een verzuimreglement is een reglement dat op bedrijfsniveau is afgesproken en waarin staat beschreven hoe te handelen indien een werknemer door ziekte niet kan werken.

Wat staat er in het verzuimregelement?

In het reglement staat vaak waar en wanneer iemand zich ziek moet melden, aan welke voorwaarden hij moet voldoen zoals bezoek bedrijfsarts, beschikbaar zijn voor controle, hoe te handelen in een vakantieperiode, hoe vaak contact met leidinggevenden en wat men een acceptabel verzuim vindt. Maar ook staan de sancties beschreven indien men in overtreding is met het reglement.

Wie zijn wij?

Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:

Personeelsadvies

Wij verzorgen:

Personeelsadvies en > Organisatieadvies

Op onze site ...

Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart