Pagina wordt geladen ...
Vrijblijvend meer informatie?
Bel ons
Telefoon065 58 70 130
E-mail ons
E-mailStuur ons e-mail
header

Wat is een functieomschrijving?

Een functieomschrijving is een beschrijving van de taken en verantwoordelijkheden die men moet uitvoeren bij de werkgever. Functieomschrijvingen zijn er in verschillende uitvoeringen.

Taken, bevoegdheden en competenties

In de meeste functieomschrijvingen worden zaken als taken, verantwoordelijkheden, bevoegdheden, benodigde kennis en competenties omschreven. Functieomschrijvingen worden vaak ook gebruikt binnen het functiegebouw en het loongebouw.

Indien er functieomschrijvingen aanwezig zijn krijgt maar vaak een exemplaar bij indiensttreding.

Zie ook: nut van functiebeschrijvingen en functieprofielen

Wie zijn wij?

Partner Personeel en Organisaties Advies is gespecialiseerd in:

Personeelsadvies

Wij verzorgen:

Personeelsadvies en > Organisatieadvies

Op onze site ...

Op onze site vindt u een uitgebreide kennisbank met artikelen aangaande HRM, personeelsvraagstukken, tweede spoor re-integratie, organisatievraagstukken, solliciteren en outplacement, OR en PVT, reorganisatie en ontslag, werving en selectie en ziekteverzuim.

Vrijblijvend adviesgesprek

Graag komen wij met u in gesprek.
Neemt u gerust eens contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

kaart